جانشین Xperia Z2 تا 6 ماه آینده معرفی و عرضه خواهد شد!

در این انجمن به متفرقه در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
amir4500
جدید
جدید
پست: 7
تاریخ عضویت: 15 دسامبر 2013 15:27
تماس:

جانشین Xperia Z2 تا 6 ماه آینده معرفی و عرضه خواهد شد!

پست توسط amir4500 »

آیا سونی Xperia Z2 را دیدید و بررسی کردید؟ این اسمارت فون با طراحی زیبا، اسپیکر ها ی S-Force Stereo ، صفحه نمایش Triluminos Live Color LED به همراه چیپ ست Snapdragon 801 بهره می برد ولی قرار است تا 6 ماه دیگر جایگزین آن عرضه شود!

تصویر
در مصاحبه ای با Yoshiro Kurozumi ، مدیر خلاقیت موبایل سونی معلوم شد که شرکت سونی از یک دوره 6 ماهه برای عرضه پرچم دار پیروی می کند و جانشین Xperia Z2 در ماه اگوست – سپتامبر معرفی خواهد شد. این شخص در ادامه افزود که سونی قصد ندارد روی یک طراحی باقی بماند. این جمله احتمالا به این معناست که ژاپنی‌ها سخت در تلاش هستند تا طراحی جدیدی را برای نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود خلق کنند. سونی از سال گذشته و برای تلفن‌های Xperia Z و Z1 و Z2 از ظاهر مشابه و از یک زبان طراحی واحد استفاده نموده است که حالا به نظر برخی از طرفداران این شرکت، تکراری شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۴ سونی،‌ با طراحی متفاوت و جدیدی روانه بازار خواهد شد.
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان