همایش دانشجویی-کشوری بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده

در این انجمن به همایش ها در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.
ارسال پست
mohit85
جدید
جدید
پست: 4
تاریخ عضویت: 15 آپریل 2010 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: کرمانشاه
تماس:

همایش دانشجویی-کشوری بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده

پست توسط mohit85 »

همایش دانشجویی-کشوری بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده

قابل توجه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران.
بنا به درخوست های مکرر شما عزیزان، تاریخ آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش "بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده" تا پایان خرداد ماه تمدید شد.


این همایش با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمانشاه در روزهای 26 و 27 مهر ماه 1391 در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
محور های این همایش عبارتند از:
آلودگی هوا با تاکید بر پدیده ریزگردها
بازیافت و استفاده مجدد از مواد زائد جامد و فاضلاب های خانگی و صنعتی
آلاینده های نوین و مخاطره آمیز بهداشتی ناشی از توسعه
عوامل زیان آور و ریسک های بهداشتی محیط کار( عوامل فیزیکی، شیمیایی، ارگونومی و بیولوژیکی)
حوادث و بیماری های شغلی و تدابیر مهندسی در پیشگیری و کنترل آنها
مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در صنایع و مشاغل
مدیریت، آموزش و ارتقای شلامت جامعه
مطالعات اپیدمیولوژیک و شناسایی فاکتورهای خطر سلامت
تغذیه سالم و بهداشت مواد غذایی با توجه به الگو های جدید زندگی

آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات 30 خرداد 91 می باشد
آدرس دبیرخانه همایش: کرمانشاه، میدان ایثار، جنب بیمارستان فارابی، دانشکده بهداشت واحد تحصیلات تکمیلی
کد پستی: 6719851351
پست الکترونیک: Htf@kums.ac.ir
سایت همایش: http://htf.kums.ac.ir

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال مقاله یا شرکت در همایش می توانند به سایت همایش مراجعه نموده یا با شماره تلفن های دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

تلفن ثابت: 08318261007
تلفن همراه: 09185878234

نمایه کاربر
behdashti1
جدید
جدید
پست: 40
تاریخ عضویت: 13 می 2012 08:28
تماس:

Re: همایش دانشجویی-کشوری بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده

پست توسط behdashti1 »

دیگه وقت اون رسیده که پس از سالها همایش ملی بهداشت محیط به همایش بین المللی بهداشت محیط تبدیل بشه و راه برای ورود محققین خارجی جهت تبادل نظر و آشنایی محققین ایرانی با ایده های محققین دیگر کشورها هم باز بشه. نیازهای روز جامعه همچون "گرد و غبار"و ریز دانه ها باید در صدر تحقیقات دانشجویان و اساتید قرار بگیره و اطلاعات ارائه شده در همایش به روش مناسبی به عنوان خوراک اطلاعاتی مطبوعات و به نام جامعه بهداشت محیط ایران در اختیار رسانه ها قرار بگیره. فقط صرفً برگزاری همایش بدون روابط عمومی قوی نمی تونه دستاوردهای جامعه بهداشت محیط ایران رو به همه معرفی کنه. لیکن مهمترین بخش مربوط به ارائه مقالات با آرم انجمن علمی بهداشت محیط ایران در شبکه اینترنت می باشد. برای مدتی دانشکده بهداشت دانشگاه شهید بهشتی اقدام به اتشار مجموعه مقالات همایش های بهداشت محیط نمود که این امر منجر به ارجاعات متعدد به مقالات ارائه شده در این همایش در سایر مقالات شد. لیکن این وب سایت نیز بعد از مدتی به روز رسانی نگردید. لذا ایجاد پایگاهی اینترنتی برای ارائه دست آوردهای علمی جامعه بهداشت محیط ایران خصوصاً در زمینه ارائه مقالات ارائه شده در همایش بهداشت محیط ایران از طریق انجمن علمی بهداشت محیط ایران پیشنهاد می گردد.
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش بهداشت

پست توسط naderloo »

همایش دانشجویی-کشوری بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده قابل توجه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران. بنا به درخوست های مکرر شما عزیزان، تاریخ آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش "بهداشت، تلاش امروز، نیاز آینده" تا پایان خرداد ماه تمدید شد. این همایش با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمانشاه در روزهای 26 و 27 مهر ماه 1391 در کرمانشاه برگزار خواهد شد.


محور های این همایش عبارتند از: آلودگی هوا با تاکید بر پدیده ریزگردها بازیافت و استفاده مجدد از مواد زائد جامد و فاضلاب های خانگی و صنعتی آلاینده های نوین و مخاطره آمیز بهداشتی ناشی از توسعه عوامل زیان آور و ریسک های بهداشتی محیط کار( عوامل فیزیکی، شیمیایی، ارگونومی و بیولوژیکی) حوادث و بیماری های شغلی و تدابیر مهندسی در پیشگیری و کنترل آنها مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در صنایع و مشاغل مدیریت، آموزش و ارتقای شلامت جامعه مطالعات اپیدمیولوژیک و شناسایی فاکتورهای خطر سلامت تغذیه سالم و بهداشت مواد غذایی با توجه به الگو های جدید زندگی آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات 30 خرداد 91 می باشد آدرس دبیرخانه همایش: کرمانشاه، میدان ایثار، جنب بیمارستان فارابی، دانشکده بهداشت واحد تحصیلات تکمیلی کد پستی: 6719851351 پست الکترونیک: Htf@kums.ac.ir سایت همایش: http://htf.kums.ac.ir علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال مقاله یا شرکت در همایش می توانند به سایت همایش مراجعه نموده یا با شماره تلفن های دبیرخانه تماس حاصل نمایند. تلفن ثابت: 08318261007 تلفن همراه:
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “همایش ها”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان