بی توجهی مسئولان سایت جذب، برای ثبت نام اعضای هیات علمی

در این انجمن به متفرقه در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
hesadat
فعال
فعال
پست: 266
تاریخ عضویت: 09 ژوئن 2009 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: تهران
تماس:

بی توجهی مسئولان سایت جذب، برای ثبت نام اعضای هیات علمی

پست توسط hesadat »

[JUSTIFY][CENTER]

بی توجهی مسئولان سایت جذب وزارت علوم برای ثبت نام اعضای هیات علمی
[/CENTER]


گزارش زیر توسط متقاضیان جذب هیات علمی تهیه گردیده:[/JUSTIFY][JUSTIFY]
از روز پانزدهم شهریور ماه امسال، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام متقاضیان به عضویت درآمدن هیات علمی دانشگاههای کشور تحت عنوان فراخوان شهریور 90، نموده است.[/JUSTIFY]
[JUSTIFY]jazb.msrt.ir[/JUSTIFY]
[JUSTIFY]بسیاری از متقاضیان شهریور و بهمن 89، که تکلیف آنها هنوز مشخص نشده است، متقاضی ثبت نام در فراخوان شهریور 90 هستند.
ایشان بدلیل ارتقا از کارشناسی ارشد به دکتری و یا از دانشجوی دکتری به دکتری، نیازمند ورود دوباره به سایت و به روز رسانی اطلاعات خود هستند. بسیاری از آنها رمز عبور خود را فراموش نموده اند و چون کلمه ی عبور همه ی متقاضیان، کد ملی آنها می باشد، سایت وزارت، اجازه ی ثبت نام دوباره را به آنها نمی دهد. متقاضیان، زمانی که برای بازیابی رمز عبور اقدام می نمایند، سایت مربوطه اعلام می کند که رمز عبور به ایمیل آنها ارسال شده است، در صورتی که چنین رایانامه ای به هیچ وجه ارسال نمی شود.
متقاضیانی که چنین مشکلی برای آنها پیش آمده، به طور تقریبی، نیمی از کل متقاضیان را تشکیل می دهند. ایشان در تماس با وزارت علوم پاسخ شایسته ای دریافت نکرده و روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرده که فراموشی رمز عبور مشکل خود متقاضیان است و به آنها ربطی ندارد.
این در حالی است که در همه ی سایت های ثبت نام در دنیا، زمانی که فردی اقدام به ثبت نام می نماید، یا رمز عبور را در همان ابتدا به متقاضی ایمیل می کنند و یا زمانی که متقاضی اقدام به بازیابی رمز عبور می نماید، آن را به آدرس ایمیل متقاضی ارسال می نمایند.
این متقاضیان، بلاتکلیف مانده و وزارت علوم پاسخ درخوری به ایشان نمی دهد. گفتنی است که این سایت را شرکت “داده کاوان اندیشه برتر” پشتیبانی می کند که این شرکت نیز پاسخی تاکنون نداده است. مهلت ثبت نام در این سایت تا اواسط مهر می باشد و بسیاری از نخبگان کشور که دارای تحصیلات عالیه می باشند، اکنون در تشویش نرسیدن به مهلت ثبت نام در سایت و از دست دادن موقعیت های مناسب و درخور خود می باشند که بنظر می رسد وزارت علوم، هزینه ی سنگینی را در این مورد، دارد پرداخت می کند.[/JUSTIFY]


[CENTER]===============================================
تشکر شما = دلگرمی ما
[/CENTER][CENTER]===============================================
[/CENTER]
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: بی توجهی مسئولان سایت جذب، برای ثبت نام اعضای هیات علمی

پست توسط naderloo »

[JUSTIFY]سلام، بله سال گذشته هم شرکت مهاب قدس اطلاعیه ثبت نام در روزنامه درج کرده و فرم استخدام را در سایت قرار داده بود طبق آن آگهي بنده به سايت شركت مهاب قدس مراجعه كردم،که متاسفانه لينك استخدامش كار نميكرد.حتی برای مدیران سایت پیغام هم فرستادم ولی درست نشد به هر حال مشکلات آی تی در کشورمان به وضوح وجود دارد و کمتر به آن هم توجه میشود.[/JUSTIFY]
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان