تولبار سایت موژ

در این انجمن به اخبار انجمن در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

تولبار سایت موژ

پست توسط naderloo »

[JUSTIFY]برای بهبود اطلاع رسانی به تمام کاربران، مهندسی و اساتیدی که در راه آموزش و پیشرفت مباحث مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست قدم برمیدارند، سایت موژ تولبار ویژه ای را برای مرورگرهای اینترنت طراحی نموده است. در این نوار ابزار که با کلیه مرورگرهای رایج همچون اینترنت اکسپلورر و موزیلا فایرفاکس سازگاری دارد، شما میتوانید لینک آخرین اخبار، نوار جستجو در سایت و همچنین لینکهای مفید دیگر المپیادی را در بالای تمام صفحات وب خود داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد مدام به صفحات سایت را زیر و رو کنید. حجم این نرم افزار بسیار اندک بوده (حدود 180 کیلوبایت) و با کندترین خطوط در چند ثانیه نصب میشود.

در حمایت از حقوق تمام کاربران سایت، مدیریت این نوار ابزار را از تمام بد افزارها و کدهای تبلیغاتی احتمالی پاکسازی کرده است و شما میتوانید با کلیک در اینجا با خیالی آسوده آن را نصب نموده و در صورتی که پیشنهادی برای بخشهایی از آن دارید، مراتب را از طریق بخش "تماس با ما" اطلاع دهید.[/JUSTIFY]

جهت نصب کافی است روی این لینک کلیک کرده و آن را دانلود کرده و سپس روی مرور گر خود نصب کنید.
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “اخبار انجمن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان