رانندگی به روش تدافعی

در این انجمن به مدیریت ریسک در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
daryoosh2
جدید
جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: 18 اکتبر 2012 23:22
تماس:

رانندگی به روش تدافعی

پست توسط daryoosh2 »

[FONT=Tahoma][RIGHT][HIGHLIGHT=#ffffff]کتاب رانندگی به روش تدافعی (با رویکرد فرهنگی) در دست انتشار است.[/HIGHLIGHT][/RIGHT][/FONT][RIGHT][HIGHLIGHT=#ffffff][FONT=Tahoma][FONT=Arial, sans-serif]با سلام خدمت دوستان. پس از چندین سال تلاش, تحقیق و همچنین تدریس در مسائل ایمنی حوزه ترافیک و رانندگی و گرد آوری مطالبی ناب و ویژه در این زمینه, سرانجام موفق به تالیف کتابی در این زمینه گردیدم[/FONT].
[/FONT]
[FONT=Tahoma][JUSTIFY][FONT=Arial, sans-serif]"رانندگی به روش تدافعی با رویکرد فرهنگی" عنوان کتابی است که برای اولین بار در ایران منتشر خواهد شد. این کتاب با نگاه کاملا فرهنگی مباحث مربوط با رانندگی و ترافیک و امور مربوط به این حوزه رامورد بررسی و تحلیل قرارداده و در نوع خود اثری منحصر به فردی است. این کتاب که به زودی از سوی انتشارات ارسطو و سامانه اطلاع رسانی چاپ و نشر ایران منتشر می‌شود در قطع رقعی با کاغذ گلاسه و تمام رنگی با قیمت 8500 تومان می‌باشد[/FONT].
[FONT=Arial, sans-serif][/FONT]
[/JUSTIFY][/FONT]
[FONT=Tahoma][CENTER]تصویر[/CENTER][/FONT]
[FONT=Tahoma][JUSTIFY][FONT=Arial, sans-serif]از نکات مهم و قابل توجه در این اثر, رویکرد جدید به مسائل ایمنی ترافیک و یا همان رانندگی تدافعی ([/FONT]Defensive Driving[FONT=Arial, sans-serif]) با توجه به آخرین مسائل مطرح در سطح کشوهای صاحب نام و نیز استفاده از مراجع و استانداردهای معتبر بین المللی همچون استاندارد مدیریت ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا [/FONT]NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration),[FONT=Arial, sans-serif]استاندارد مدیریت سلامت و ایمنی حرفه ای آمریکا [/FONT]OSHA (Occupational Safety and Health Administration) [FONT=Arial, sans-serif]و نیز استاندارد انجمن مهندسین اتومبیل [/FONT]SAE (Society of Automotive Engineers) [FONT=Arial, sans-serif]می‌باشد که در نوع خود در کشور کاری بی نظیری خواهد بود.
[/FONT]
[/JUSTIFY][/FONT]

[FONT=Tahoma][JUSTIFY][FONT=Arial, sans-serif]هدف مؤلف از انتشار این کتاب که در قالب اثری آراسته و جذاب که به صورت کاملاً مصور و رنگی منتشر شده است, اصلاح الگوهای فرهنگی رانندگان در حوزه آیین شهروندی و نیز آموزش شیوه‌هایی کاملاً فنی و حرفه ای در قبال حوادث و مخاطرات رانندگی در قالب 60 قانون و تکنیک ویژه با آخرین متدهای روز دنیا در این زمینه می‌باشد.
علاقه مندان به تماس با مؤلف کتاب جهت سفارش و خریداری این محصول می‌توانند شماره تماس 09153098805 ویا با نشانی الکترونیکی mjooyandeh@gmail.com
[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]تماس حاصل فرمایند:[/FONT][/JUSTIFY][/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma][JUSTIFY][FONT=Arial, sans-serif]ضمناً امکان سفارش محصول جهت شرکت‌ها و همچنین ارگان های دولتی با شرایط ویژه و نیز دریافت لیست خدمات آموزشی مانند تدریس و برگزاری سمینار با اعطای گواهی نامه از موسسه آموزشی ارسطو و نیز [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]موسسه نظام آراستگی ایرانiran-5s Services[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] فراهم می‌باشد.[/FONT][/JUSTIFY][JUSTIFY][FONT=Arial, sans-serif]منابع:[/FONT][/JUSTIFY][/FONT][/HIGHLIGHT][/RIGHT][CENTER][HIGHLIGHT=#ffffff][FONT=Tahoma]رانندگی به روش تدافعی[/FONT][/HIGHLIGHT][/CENTER][CENTER][HIGHLIGHT=#ffffff][FONT=Tahoma][FONT=Arial, sans-serif]سامانه چاپ و نشر ایران[/FONT][/FONT]
[/HIGHLIGHT][/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “مدیریت ریسک”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان