ششمین نمایشگاه صنعت و تاسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

در این انجمن به همایش ها در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.
ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

ششمین نمایشگاه صنعت و تاسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

پست توسط naderloo »

به گزارش موژ و به نقل از ایرنا ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان فردا شنبه با حضور معاون وزیر نیرو، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات استانی و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مربوطه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز بکار می کند.
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، ده ها بنگاه اقتصادی، شرکت، کارخانه و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی، نوین ترین و پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات خود را به نمایش می گذارند.
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان که در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر 4500 متر مربع برگزار خواهد شد، علاوه بر شرکت های خارجی، شرکت ها، واحدهای صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان های تهران، اصفهان، مشهد، البرز، قزوین، فارس و یزد نیز حضور فعالی دارند.
در این نمایشگاه؛ انواع لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکتهای مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاههای برق آبی، تونل های آبرسانی، سیستم های پمپاژ، انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سیستم های آزمایشگاهی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط ، فیلترهای صنعتی، مخازن و سیستم های آبیاری و زهکشی و آبیاری قطره ای ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نشریات مرتبط، ماهنامه عمران آب، نشریه مهندسی آب، نشریه لوله، نشریه مقاوم سازی و بهسازی و غیره حضور دارند.
آموخته رئیس اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان ، به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارایه تحول ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان، افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و اصفهان موجب استفاده بی رویه از منابع آبی شده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاههائی اطلاع رسانی کرده و توجهات را نسبت به آن افزایش دهیم.
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان از فردا 14 دی تا 17 دی ماه جاری هر روز از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقمندان است.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “همایش ها”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان