همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوریهای نوین

در این انجمن به بهداشت محیط در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
behdashti1
جدید
جدید
پست: 40
تاریخ عضویت: 13 می 2012 08:28
تماس:

همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوریهای نوین

پست توسط behdashti1 »

با کمال مسرت به استحضار میرسانیم به دنبال استقبال بی نظیر محققان عزیز از اولین دوره این همایش، موسسه آموزش عالی جامی در نظر دارد دومین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین را با استعانت از خداوند متعال و همکاری پژوهشگران گرامی در عرصه شیمی و مهندسی شیمی در آبان ماه سال 1391 در شهر تاریخی اصفهان برگزار نماید. لذا از این فرصت استفاده می گردد و از کلیه پژوهشگران عزیز جهت شرکت در این همایش و ارائه نتایج پژوهش های اصیل و ارزشمند خود بر اساس برنامه زمانی که در سایت دائمی همایش اعلام خواهدشد http://www.caat.ir دعوت به عمل میآید. امید می رود با برگزاری سالانه این همایش بتوان قدمی هر چند کوچک در راستای گسترش علم شیمی و مهندسی شیمی بلاخص کاربردهای این علوم در فناوری های نوین برداشته و شاهد پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

لازم به ذکر است که بخشی از این همایش که برای اولین بار در سال 1390 برگزار گردید و قرار است از این به بعد همه ساله برگزار شود مربوط به کاربردهای علم شیمی و بیوشیمی در فناوریهای زیست محیطی همچون تصفیه فاضلاب، تصفیه آب، تصفیه و دفع مواد زائد جامد و آلودگی هوا می باشد.
ارسال پست

بازگشت به “تالار بهداشت محیط”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان