دانلود ویدئوهای یوتیوب با کیفیت اصلی

دراین بخش سخت افزار میپردازید

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

دانلود ویدئوهای یوتیوب با کیفیت اصلی

پست توسط naderloo »

همان‌طور که می‌دانید سایت یوتیوب یکی از برترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان به‌شمار می‌رود. بسیاری از کاربران با استفاده از این سایت ویدئوهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند و شاید آرشیوی بیش از صدها یا حتی هزاران ویدئو را در این سایت آپلود کرده باشند.

گاهی ممکن است با پیدایش یک سرویس جدید بخواهید ویدئوهای خود را به آن سرویس نیز منتقل کنید، ولی مشکل در انجام این کار زمانی مشاهده می‌شود که ویدئوهای آپلود شده در یوتیوب را از هارد‌دیسک رایانه‌ خود حذف کرده باشید. در این شرایط چنانچه بخواهید از ناحیه کاربری اکانت یوتیوب خود ویدئوها را دانلود کنید، کیفیت اصلی آنها در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. پس باید با استفاده از روش‌های دیگری این کار را انجام دهید.

دوست دارید بدون استفاده از نرم‌افزارها و سرویس‌های آنلاین دانلود ویدئو از یوتیوب که مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و شما را مجبور می‌کنند تک‌تک ویدئوها را دانلود کنید، به‌صورت یکجا آرشیو کامل ویدئوهای آپلودی خود را از یوتیوب دانلود کنید؟ برای انجام این کار به روش زیر عمل کنید:

1ـ ابتدا به محوطه کاربری خود در سرویس گوگل وارد شوید و در ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌www.google.com‌/‌settings‌/‌takeout

2ـ پس از مراجعه به لینک زیر صفحه‌ای برای شما به‌نمایش درخواهد آمد که قابلیت دانلود آرشیوهای مختلف از سرویس‌های گوگل را در اختیارتان قرار می‌دهد. ابتدا با کلیک روی گزینه‌ Select none همه انتخاب‌های فعال را غیرفعال کرده و در ادامه با کلیک روی گزینه‌ مقابل YouTube، آن را فعال کنید.

3ـ روی کلید Next کلیک کنید تا پنجره‌ دانلود آرشیو ویدئوهای یوتیوب در اختیار شما قرار گیرد.

4ـ با انتخاب فرمت فایل آرشیو، چگونگی دانلود یا ذخیره‌سازی آن را نیز مشخص کنید. به‌عنوان مثال با انتخاب گزینه‌ Zip، گوگل آرشیوی از تمام فایل‌های ویدئویی شما را در یک فایل فشرده Zip جمع‌آوری کرده و با انتخاب گزینه‌ Send Download Link via Email، لینک دانلود فایل نهایی را برای شما ایمیل می‌کند. همچنین با انتخاب گزینه‌ Add to Drive فایل فشرده نهایی در گوگل درایو شما ذخیره می‌شود و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید آن را دانلود کنید. توجه داشته باشید در حالت اول لینک دانلود برای یک هفته فعال است و در انتخاب گزینه‌ گوگل‌درایو نیز محدودیت حجم فایل آپلودی باتوجه به حجم باقیمانده شما در سرویس گوگل درایو محاسبه می‌شود.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “رایانه و نرم افزار”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان