درخواست مقاله تصفیه فاضلاب صنعتی کارخانه ی تولید الکل

در این انجمن به تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

درخواست مقاله تصفیه فاضلاب صنعتی کارخانه ی تولید الکل

پست توسط naderloo »

shokolat28 نوشته شده:با سلام و با تشکر از چنین سایت خوبی
من چندین روز بود که به دنبال مطلبی در رابطه با "روند تصفیه ی پساب صنعتی کارخانه ی سیمان " بوم.وااااقعا با تمام وجود تلاش کردم اما مطلبی پیدا نکردم.دیدم وقت نیست و یکشنبه 24 آذر یعنی پس فردا باید به صورت پاور پوینت ارائه بدم.خودم چون آخرین مهلت هست موضوعمو تغییر دادم به "تصفیه ی پساب صنعتی کارخانه ی تولید الکل".حالا در این مورد هم فقط دو تا مقاله ی کامل در تماااامی سایتها موجود بود.من رشتم عمرانه و تمام مطالب این دو مقاله هم برام قابل فهم و درک نیستن و اصلا به دردم هم نمیخورن.وووواااااقعا دیگه چاره ای جز این ندارم که برای درست کردن این پاور پوینت از تجربه ی دیگران استفاده کنم.و مزاحم شما شدم.اگر پاورپوینت یا مقاله یا عکس یا فیلمی در اختیار دارین لطفا در اختیارم قرار بدین.متشکرم. (ایشالا برای جبران در زمینه ی ترجمه اگه کاری از دستم بر بیاد در خدمتم.)
آدرس ایمیلم:



سلام، لطفا جستجو نمایید عین درخواست شما به همراه پاسخ در سایت موجود است:

درخواست مقالات مروری در خصوص تصفیه فاضلاب صنایع الکل
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
nad
آماتور
آماتور
پست: 132
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2009 00:00

نقش پليمرها در سرعت دهي به تشكيل گرانول در راكتور UASB

پست توسط nad »

راكتور UASB اولين بار در اواخر دهه 1970 در هلند ساخته و در سال 1980 در سطح بين المللي معرفي گرديد. امروزه اين سيستم به عنوان يك روش شناخته شده در تصفيه فاضلابهاي قوي محتوي الكل و هيدروكربن داراي كاربرد وسيعي است ولي اخيرا در تصفيه فاضلابهاي محتوي الاينده هاي آروماتيكي و فاضلابهاي با قدرت كم نيز استفاده مي شود. اين سيستم به صورت رشد معلق بستر بي هوازي با جريان رو به بالا كار مي كند. از جمله عوامل محدود كننده مهم در اين سيستم، تشكيل زمان بر گرانولهاي اوليه است لذا در اين تحقيق سعي شده است با به كار گرفتن پليمرهاي طبيعي و مصنوعي، نقش آنها در تسريع تشكيل گرانول با هدف كاهش زمان ماند، افزايش راندمان حذف COD و بهبود كيفيت گرانولها مورد بررسي قرار گيرد. بدين منظور شش پايلوت دو جداره UASB از جنس پلاكسي گلاس با مقطع مربعي به جداره داخلي 70×10×10 سانتيمتر ساخته و به كار گرفته شد. جداره خارجي جهت سير كوله كردن آب گرم بود تا دماي مناسب براي رشد ميكرو ارگانيسم ها را در محدوده 37 درجه سانتي گراد فراهم كند. همچنين به طور مداوم كنترل PH در محدوده 7/5-6/5 و دبي مناسب به طوري كه لجنها معلق مانده و در ضمن شسته نشوند، انجام مي شد. فاضلاب مورد بررسي، فاضلاب سنتزي با خوراك مالتوز بوده است. راكتور اول به عنوان شاهد ( بدون افزودن پليمر يا بيوگرانول) و راكتورهاي دوم و سوم با پليمر طبيعي كيتوزان مورد آزمايش قرار گرفته و اثر اضافه كردن پليمر به صورت هفتگي و روزانه بررسي شد. در راكتورهاي چهارم و پنجم نيز افزودن پليمر مصنوعي پلي اكرايل آميد (PAM) به صورت هفتگي و روزانه و در راكتور آخر اثر افزودن بيوگرانول مورد مطالعه قرار گرفت. مقادير پليمر اضافه شده به سيستم ها پس از تعيين غلظت بهينه از طريق آزمايش جار در محدوده PH معادل 7/5-6/5 با مقايسه لخته هاي تشكيل شده از نظر قطر متوسط، سرعت ته نشيني و همچنين كدورت آب روي لجن، تعيين و در نهايت راندمان سيستمها در حدف COD مقايسه شد.
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
ارسال پست

بازگشت به “تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان