اضافه شدن سرویس جدید بانک اطلاعات شغلی به سایت

در این انجمن به اخبار انجمن در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

اضافه شدن سرویس جدید بانک اطلاعات شغلی به سایت

پست توسط naderloo »

با سلام، خدمت همه کاربران سایت

چند امکانات جدید در حال اضافه شدن به سایت میباشد که به ترتیب زیر ذکر میگردد
سرویس بانک اطلاعات شغلی شامل:
بخش بانک رزومه برای کارشناسان و متخصصان
بخش بانک فرصت های شغلی برای کارفرمایان
بانک اطلاعات موسسات مرتبط با فعالیت سایت

در حال حاضر بخش های اول و دوم تقریبا تکمیل شده است و شما میتوانید در خصوص آن نظرات خود را بیان نمایید کلیه نظرات شما برای بهتر شدن بخش مذکور بکار گرفته خواهد شد.


[JUSTIFY]سرویس "بانک اطلاعات شغلی " برای كليه افراد و بویژه متخصصین و فعالان حوزه ايمني ، بهداشت حرفه اي ، محيط زيست و (HSE) امکان یافتن بهترين فرصت­های کاری و حرفه‌ای را فراهم می‌سازد. ممكن است شما به دلیل داشتن تحصیلات و تخصصهای مختلف، پیشاپیش در فرصتهای کاری خوبی‌ مشغول بكار باشيد . اما با ثبت نام در سایت و تكميل فرم مشخصات جويندگان كار، امکان یافتن فرصت­های بهتر و مناسبتر را برای خود فراهم خواهيد كرد.متخصصین و افراد جویای فرصت­های شغلی پس از ثبت نام در سایت، مشخصات فردی، سوابق تحصیلی‌ و خلاصه تجارب کاری خود را در فرم آنلاین وارد می­کنند.اطلاعات ارسال شده در کوتاهترین زمان از طریق بانک رزومه جویندگان کار منتشر میگردد. نرم افزار جستجوي جویندگان کار اين امكان را فراهم مي كند تا كليه شرکتها و موسسات بتوانند بهترین متخصصین مورد نظر را در کمترین زمان یافته و از آنان برای فعالیت در مجموعه خود دعوت به همکاری نمایند. از طرف ديگر كارفرمايان و دارندگان فرصتهاي شغلي نيز مي توانند اگهي استخدام خود را به طور رايگان از طریق فرم اعلام فرصت شغلی اعلام نمایند تا در كوتاهترين زمان با درج در لیست فرصتهای شغلی به اطلاع كليه كار جویان برسد.


[/JUSTIFY] [CENTER]تصویر

ثبت رزومه
مشاهده رزومه کاربران[/CENTER]
شما میتوانید رزومه های خود را ثبت نمایید و در حال حاضر باید تمامی فیلد های ثبت رزومه را پر کنید و یک تصویر برای خود انتخاب نمایید
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “اخبار انجمن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان