مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

در این انجمن به اخبار انجمن در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط naderloo »

با سلام به همه بازدیدکنندگان و اعضاء سایت به اطلاع میرساند که طی توافقی که با آقای مهندس ماروسی رتبه دوم کنکور دکتری بهداشت محیط به عمل آمد روزهای یکشنبه و دوشنبه همه کاربران میتوانند به صورت آف لاین و آن لاین و به رایگان در خصوص این آزمون مشاوره تخصصی بگیرند

در حال حاضر مشاوره تخصصی توسط رتبه اول آزمون دکترای بهداشت محیط رایگان است و این مشاوره به دو طریق صورت میپذیرد

الف- به صورت آف لاین و در ادامه همین مبحث:روش کار بدین ترتب است که کاربران سوالات خود را در پاسخ به همین مبحث ارسال میکنند و آقای مهندس ماروسی پاسخ را نیز در همین مبحث ارائه میکنند این بخش از مشاوره کاملا رایگان است

ب- به صورت آن لاین و از طریق بخش گفتگوی زنده سایت به صورت عمومی:روش کار بدین ترتیب است که دوستان سوالات خود را در بخش گفتگوی زنده مطرح میکنند و آقای مهندس ماروسی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به سوالات پاسخ میدهند این بخش مشاوره نیز کاملا رایگان است.

ج- به صورت آن لاین و از طریق بخش گفتگوی زنده سایت به صورت خصوصی:روش کار بدین ترتیب است که دوستان سوالات خود را در بخش گفتگوی زنده مطرح میکنند و آقای مهندس ماروسی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به سوالات پاسخ میدهند و در صورتیکه که تمایل به ادامه مباحث داشته باشند از طریق بخش پرداخت آن لاین موژ مبلغ 10000 تومان پرداخت مینمایند سپس منتظر میمانند تا به گفتگوی خصوصی دعوت شوند این بخش شامل راهنمای تحصیلی نیز میباشد به زودی جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام میگردد
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

با عرض سلام
منتظر نظرات و پيشنهادات دوستان هستيم
اميدوارم بتونيم براي دوستان مفيد فايده باشيم
البته يك تذكر
آقاي مهندس ندرلو به بنده خيلي لطف دارند. اما در معرفي اينجانب يه خطاي كوچيك رخ داده كه با اين توضيح اصلاح ميكنم
بنده در آزمون دكتراي تخصصي سال 90 حايز رتبه دوم كشوري شدم. اما با توجه به اينكه در بين دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران نفر اول شده بودم به اشتباه برخي تصور نمودند كه نفر اول آزمون دكتراي تخصصي سال 90 هم مي باشم. اما براي حفظ امانت و جلوگيري از هر گونه پيش داوري لازم ديدم اين توضيح رو بدم.
ضمنا نفر اول آزمون دكتري تخصصي سال 90 آقاي مهندس محسن سعداني است كه هم اكنون در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان مشغول به تحصيل است. احتمالا چون ايشان در دسترس نبوده اند آقاي ندرلو سراغ بنده آمده اند
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
mjsadeh
حرفه ای
حرفه ای
پست: 438
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2010 00:00
حالت من: Mashghool
محل اقامت: سمنان
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mjsadeh »

با عرض سلام و تشکر از خالق این ایده، مهندس ندرلو و نیز مهندس ماروسی که ضمن مشغله های فراوان قبول زحمت کردند.
به عنوان اولین سوال (که فکر میکنم سوال اکثر بچه ها هم باشه) بفرمائید که برای کنکور مقاطع ارشد و دکترا چه کتب و یا جزواتی را پیشنهاد می کنید؟ و مهمتر از آن بفرمائید چه روشی برای مطالعه پیشنهاد می کنید؟ (تست زدن، حل مسائل، مطالعات مفهومی، تاکید بر حفظیات و . . . )
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

با سلام
به نظرم تقريبا بيشتر افراد علاقه مند به تحصيل در مقاطع بالاتر منابع درسي مربوط به آزمون را مي شناسند هر چند قول هاي مختلفي وجود داره

با وجود اقوال متفاوت من تجربه خودم رو بيان مي كنم.
به نظر من منابع آزمون هاي ارشد و دكتري همان هايي هستند كه در دفترچه ذكر مي شوند.
فاضلاب: متكف
ميكروبيولوژي: بيتون
آلودگي هوا: جرمي كولز و وارك و در درجه دوم اهميت نورز و بابل
پسماند: راهنماي كاربردي پسماند(handbook) و مديريت جامع پسماند(integrated)
تصفيه آب:water supply and severage ، كاوامورا، همر و ...
كليات: سالواتو 2003
+++++++++++++++++++++++++++
در خصوص روش مطالعه باز هم من تجربه خودم رو دارم و قراره كه اونو با كمك مهندس ندرلو پياده سازي كنيم
اما به عنوان يك اصل كلي: كنكور يعني غلبه يعني اينكه شما بتوانيد از يك سد با ارتفاع مشخص تاكيد مي كنم يك سد با ارتفاع مشخص پرش كنيد. ميزان دورخيز شما براي پرش از اين سد به ارتفاع سد بستگي داره. به عبارت بهتر براي قبولي در يك آزمون نمره شمابايستي از يك نمره معيار بيشتر باشد!
در واقع اولين گام تعيين نمره معيار است كه به دست آوردن آن يه خورده وقت ميبره اما با كمك مهندس ندرلو براي داوطلبان اونو بدست آورده و خدمتتون مي گيم
گام دوم تعيين ميزان دور خيز شما براي گذر از اين سد معياره
گام سوم هم تامين ابزار لازم براي پرش براي پرش از هر سدي شما نياز به يك ابزار مشخص داريد. براي قبولي در كنكور هم جنس ابزار شما بايد از جنس معيار باشد. يعني اينكه بايد نمره شما بيشتر از نمره معيار باشد. اين مراحل را به عهده مشاور بگذاريد.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
خلاصه مبحث:
نكته اول آزمون كنكور نشانه سطح واقعي سواد افراد نيست! يعني براي قبولي در كنكور نيازي به مطالعه خيلي زياد و خيلي عميق نداريد!
هر چند براي اينكه فرد قابل اتكايي باشيد نياز داريد كه معلومات و محفوظات خود را بالا ببريد. اما مقوله كنكور مقوله ديگري است!
نكته دوم: براي قبولي در كنكور نيازي به مطالعه خيلي زياد، نيست چرا كه ميانگين درصد قبواي در كنكور حدود 50 درصد است. 50 درصد در آزمونهاي كتبي معادل نمره ده است. و همانطور كه مي دانيم نمره ده نمره مطلوبي نيست و لب مرز قبولي است. اما درصد 50 در كنكور درصد بالايي محصوب مي شود!! به بيان ديگر در كنكورهاي تستي ميزان مطالعه شما نسبت به آزمونهاي تشريحي به مقدار 50 درصد كاهش مي يابد!
نكته سوم: نوع سوالات كنكور تستي است. پس مطالعه آزمونهاي تستي بسيار راهگشا مي تواند باشد. البته بنده سوالات خام(دفترچه اصلي كنكور) را پيشنهاد مي كنم چون قدرت شبيه سازي بيشتري دارند.
نكته چهارم: خلاصه نويسي فراموش نشود! هر مبحثي را كه مي خوانيد را خلاصه نويسي كنيد. بنده كتاب متكف را در سي صفحه خلاصه نمودم!!!
نكته خيلي خيلي خيلي مهم: هيچگاه هيچگاه و هيچگاه از خلاصه هاي ديگران استفاده نكنيد!!!
خواندن خلاصه در صورتي ارزشمند است كه ايجاد تداعي معاني كند. بنابراين منحصرا خلاصه هاي دستنويس خودتان به درتان مي خورد!
فكر كنم اين مقدار جوابگوي سوالات شما باشد
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
mjsadeh
حرفه ای
حرفه ای
پست: 438
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2010 00:00
حالت من: Mashghool
محل اقامت: سمنان
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mjsadeh »

[JUSTIFY]فراوان سپاس[/JUSTIFY]
[JUSTIFY]حقیقتاً از قسمت دورخیز و لوازم پرش از سد چیزی دستگیرم نشد! انشاالله در ورطه عمل به درک صحیحی دست خواهیم یافت! اما با یک به یک نکات اشاره شده توسط حضرتعالی موافق هستم (مخصوصاً نکته اول و سوم).[/JUSTIFY]
[JUSTIFY]. . . پس در نتیجه تاکیدی بر روی جزوات اساتید دانشگاه تهران ندارید!؟ و به هیچ وجه استفاده از خلاصه برداری سایر افراد (حتی خلاصه 30 صفحه ای متکف رتبه 2 کنکور 90 دکتری تخصصی!!!) را توصیه نمی کنید.[/JUSTIFY][JUSTIFY]پر واضح است که مطالعه منابع اصلی امتحانی نیازمند یک تسلط نسبی بر زبان انگلیسی است (نقطه ضعف اکثر بچه ها!!!). در این خصوص چه پیشنهادی ارائه می دهید؟[/JUSTIFY]
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

قسمت هاي دورخيز و ... رو به عنوان مثال گفتم كه البته يك شمه اي از راهبرد آموزشي ويژه داوطلبان كنكوري است خيلي جدي نگيريد!
منظورم از سد هم در واقع يك مانع هست نه خود سد كه پشتش آب مي بندن

اما در خصوص منابع:
تقريبا تمام منابع گفته شده به فارسي ترجمه شده اند و نيازي به مطالعه منابع انگليسي نيست
دوم اينكه همه چيز رو نميشه كاملا شفاف گفت در لفاف كلام گفتم كه نيازي به مطالعه تمام يك منبع اصلي نيست يعني اينكه به جاي خواندن منابع اصلي مي توانيد جزواتي را بخوانيد كه استاد مربوطه از روي منبع اصلي تدريس نموده است.
خيلي هم مهم نيست كه استاد مربوط به اون مبحث حتما از اساتيد دانشگاه تهران باشد!
هر چند بايد اذعان كرد كه جزوات اساتيد دانشگاه تهران انطباق بيشتري با منابع معرفي شده دارد. اما مي توان در شهرستانها نيز اساتيدي را مثال زد كه بر مبناي منابع معرفي شده درس مي دهند و جزوه آنان مي تواند مفيد باشد!
++++++++++++++++++++++++++++++
خلاصه:
اولويت اول: خواندن منبع اصلي در صورت تسلط به زبان و خلاصه برداري
اولويت دوم :خواندن ترجمه منابع اصلي و خلاصه برداري (شايد ديگه فرصتي دست ندهد كه اين كتابها رو بخونيد)

اولويت سوم: خواند ن جزوات مبتني بر منابع اصلي و خلاصه برداري
+++++++++++++++++++++++++++++
[FONT=Arial Black]ضمنا [/FONT]
به هیچ وجه من الوجود استفاده از خلاصه برداری سایر افراد (حتی خلاصه 30 صفحه ای متکف رتبه 2 کنکور 90 دکتری تخصصی!!!) را توصیه نمی کنم!
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

پاسخ به سوالات خصوصي
توضيح سعي كنيد سوالات خود را در تالار بيان كنيد!


س: با سلام من دنیال درصدهای نفرات قبول شده در رشته hse-شیمی کد 1293 هستم و رفرنس های معتبر میخواهم. واقعا ممنون میشم اگر کمک کنید
ج: در خصوص HSE بنده اطلاعي ندارم
+++++++++++++
س: با سلام من دنیال درصدهای نفرات قبول شده در رشته بهداشت محیط هستم
ج: ميانگين درصد قبولي در آزمون ارشد و دكتراي بهداشت محيط حدود 50 درصد است
+++++++++++++++++++++
س: من کارشناسی بهداشت محیط هستم فارغ التحصیل سال 91 همین سال هم ارشد شرکت کردم ولی چون بعضی از درس ها رو نخونده بودم و به اون درسهایی که خوندم هم تسلط کامل نداشتم قبول نشدم البته درصدهام خیلی خوب بودند و میدونم اگه بخونم احتمال اینکه سال بعد قبول بشم زیاده.
من چند وقتی میشه که دارم به تغییر گرایش فکر می کنم نمی دونم میشه گرایش دیگه ای انتخاب کنم می ترسم پشیمون بشم و این تغییر گرایش نیاز به انرژی زیادی داشته باشه. با توجه به علاقه ای که به HSE دارم همش تو فکر این گرایشم، به نظر شما من می تونم از الان برای این گرایش بخونم یا بهتره رشته خودمو ادامه بدم ؟
ج: تغييرگرايش بيشتر به خاطر تغيير فضاي درسي ايجاد استرس مي كند وگرنه انرژي بيشتري طلب نمي كند. هرچند با توجه به پيش زمينه تحصيلي شما در مهندسي بهداشت محيط احتمال قبولي شما در اين رشته شايد بيشتر باشد. اما قبولي در آزمونهاي ارشد بيش از آن كه جنبه علمي داشته باشد جنبه تكنيكي دارد!
ابتدا تكليف خودتان را با خودتان مشخص كنيد كه براي چه چيزي مي خواهيد ارشد بخوانيد و مهمتر از آن با چه هدفي مي خواهيد مهندسي بهداشت محيط و يا HSE بخوانيد؟
به احتمال زياد دليل ترديد شما جنبه هاي اشتغال باشد! به نظر من در آينده بايستي دنبال كارآفريني و يا كار در بازار كار آزاد بود. چرا كه موقعيتهاي كاري در دستگاههاي دولتي بسيار محدود است.
هيچ كس به اندازه خودتان نمي تواند به شما كمك كند كه به كدام راه برويد
هر كدام از اين رشته ها جذابيت هاي خاص خودش را دارد و موقعيت هاي شغلي هر كدام هم متفاوت است
اما ديدگاه شخصي من اين است كه HSE يك رشته نيست بلكه يك رويكرد است. و قالب كاملا غير منعطفي دارد هر چند شايد در حال حاضر موقعيتهاي شغلي بيشتري هم داشته باشد
اما مهندسي بهداشت محيط به علت جنبه هاي كاري گسترده انعطاف بيشتري دارد

س: من كارشناسي بهداشت محيط دارم و مي خوام ارشد بهداشت محيط شركت كنم ، مي خواستم ازتون در مورد اينكه كدوم يك از موسساتي كه جزوه و آزمونهاي آزمايشي رو ارائه مي دن در زمينه بهداشت محيط معتبرتره و قبولي بيشتري داده. از اينكه براي جواب دادن وقت ميگذاريد خيلي ممنون.
حق نگهدارتون.

ج: جزوه هاي موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشي رو نديده ام و نميتونم اظهار نظر كنم ولي به لحاظ قيمت بايد بگم كه قيمت بالايي دارند. البته از نظر من قيمت بالايي دارند شايد براي برخي قيمت حدود 500 هزار تومان بالا نباشد.
ضمن اينكه تا آنجايي كه من اطلاع دارم سايت موژ در حال تدوين يك سري درسنامه و چكيده هاي درسي است. اينكه كي آماده ميشن و يا اينكه آيا چنين چيزي صحت داره يا نه رو مهندس ندرلو اگه صلاح بدونن توضيح مي دن.
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

با سلام خدمت دوستان
با اجازه تون دارم ميرم شهرستان. حدود 5 روزي آفلاينم. اما طبق قرارمون اگه عمري باقي بود شنبه آنلاين مي شوم و به سوالات مطرح شده پاسخ خواهم داد
پيروز باشيد و سربلند
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط naderloo »

mmaroosi نوشته شده:البته يك تذكر
آقاي مهندس ندرلو به بنده خيلي لطف دارند. اما در معرفي اينجانب يه خطاي كوچيك رخ داده كه با اين توضيح اصلاح ميكنم
بنده در آزمون دكتراي تخصصي سال 90 حايز رتبه دوم كشوري شدم. اما با توجه به اينكه در بين دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران نفر اول شده بودم به اشتباه برخي تصور نمودند كه نفر اول آزمون دكتراي تخصصي سال 90 هم مي باشم. اما براي حفظ امانت و جلوگيري از هر گونه پيش داوري لازم ديدم اين توضيح رو بدم.
ضمنا نفر اول آزمون دكتري تخصصي سال 90 آقاي مهندس محسن سعداني است كه هم اكنون در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان مشغول به تحصيل است. احتمالا چون ايشان در دسترس نبوده اند آقاي ندرلو سراغ بنده آمده اند


سلام و ضمن تشکر مبحث آغازین با توجه به توضیحات شما به مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط توسط رتبه دوم کشوری آزمون دکتری آقای مهندس ماروسی اصلاح شد.


mmaroosi نوشته شده:
ج: جزوه هاي موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشي رو نديده ام و نميتونم اظهار نظر كنم ولي به لحاظ قيمت بايد بگم كه قيمت بالايي دارند. البته از نظر من قيمت بالايي دارند شايد براي برخي قيمت حدود 500 هزار تومان بالا نباشد.
ضمن اينكه تا آنجايي كه من اطلاع دارم سايت موژ در حال تدوين يك سري درسنامه و چكيده هاي درسي است. اينكه كي آماده ميشن و يا اينكه آيا چنين چيزي صحت داره يا نه رو مهندس ندرلو اگه صلاح بدونن توضيح مي دن.


بله آقای مهندس ماروسی همانطور که اطلاع دارید سایت موژ در حال حاضر سرگرم تدوین درسنامه، برای آزمونهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد میباشد که در آن اساتید مطرح و فعال در این خصوص مشارکت داشته اند علاوه بر آن در نظر است آزمونهای آزمایشی، مشاوره تخصصی ، راهنمایی تخصیلی آن لاین نیز در این مجموعه گنجانده شود انشاء الله پس از نهایی شدن خدمت دوستان عرضه خواهد شد.

mmaroosi نوشته شده:با سلام خدمت دوستان
با اجازه تون دارم ميرم شهرستان. حدود 5 روزي آفلاينم. اما طبق قرارمون اگه عمري باقي بود شنبه آنلاين مي شوم و به سوالات مطرح شده پاسخ خواهم داد
پيروز باشيد و سربلند


بله و ضمن تشکر همانطور که قبلا هم قید شده است این مشاوره تنها در روزهای قید شده یعنی شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ارائه میشود و انشاء الله آقای مهندس ماروسی عزیز در روزهای مذکور به صورت آن لاین به شما پاسخگو خواهند بود.

لذا پیشنهاد میکنم که کلیه سوالات در این مبحث درج شود تا ایشان بتوانند در ادامه همین بحث به آنها جواب دهند


لطفا از ارسال سوالات خود به صورت پیام خصوصی به بنده و آقای مهندس ماروسی بپرهیزید چون طبق روال سایت سوالات تنها در تالارگفتمان درج میشود
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
mjsadeh
حرفه ای
حرفه ای
پست: 438
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2010 00:00
حالت من: Mashghool
محل اقامت: سمنان
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mjsadeh »

[JUSTIFY]
naderloo نوشته شده:[/JUSTIFY][JUSTIFY]
mmaroosi نوشته شده: [/JUSTIFY][JUSTIFY] ج: جزوه هاي موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشي رو نديده ام و نميتونم اظهار نظر كنم ولي به لحاظ قيمت بايد بگم كه قيمت بالايي دارند. البته از نظر من قيمت بالايي دارند شايد براي برخي قيمت حدود 500 هزار تومان بالا نباشد.[/JUSTIFY][JUSTIFY] ضمن اينكه تا آنجايي كه من اطلاع دارم سايت موژ در حال تدوين يك سري درسنامه و چكيده هاي درسي است. اينكه كي آماده ميشن و يا اينكه آيا چنين چيزي صحت داره يا نه رو مهندس ندرلو اگه صلاح بدونن توضيح مي دن.
[/JUSTIFY][JUSTIFY].[/JUSTIFY][JUSTIFY][B]بله آقای مهندس ماروسی همانطور که اطلاع دارید سایت موژ در حال حاضر سرگرم تدوین درسنامه، برای آزمونهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد میباشد که در آن اساتید مطرح و فعال در این خصوص مشارکت داشته اند علاوه بر آن در نظر است آزمونهای آزمایشی، مشاوره تخصصی ، راهنمایی تخصیلی آن لاین نیز در این مجموعه گنجانده شود انشاء الله پس از نهایی شدن خدمت دوستان عرضه خواهد شد.[/JUSTIFY][/B][JUSTIFY]
[/JUSTIFY][JUSTIFY].[/JUSTIFY][JUSTIFY][B]بی صبرانه منتظریم . . .[/JUSTIFY][/B][JUSTIFY]اگر کمکی از دست ما بر میاد خوشحال میشیم در خدمت باشیم . . .[/JUSTIFY]
sama
جدید
جدید
پست: 2
تاریخ عضویت: 08 مارس 2010 00:00
تماس:

منابع دکترای محیط زیست آبفا

پست توسط sama »

با سلام و احترام
من می خواستم امسال در امتحان دکتری آب و فاضلاب شرکت کنم آیا شما اطلاعی درباره مرجعی برای آن به غیر از کتاب متکف دارید؟
متشکرم
sama
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

با سلام خیر
متاسفانه بنده در خصوص منابع آزمون محیط زیست اطلاعی ندارم
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط naderloo »

سلام ، دوستان لطفا سوالات خود را در این بحث مطرح نمایید و از ارسال پیام خصوصی به بنده خودداری کنید سوالات تنها در این بحث و توسط آقای مهندس ماروسی پاسخ داده میشود.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Re: مشاوره دوره های کارشناسی، ارشد و دکترای بهداشت محیط

پست توسط mmaroosi »

با سلام
ظاهرا دوستان سوالي ندارند؟
جهت بهره برداري بهتر از مبحث لطفا نظر بدهيد....
منتظر نظرات سازنده دوستان هستيمتصویر
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
نمایه کاربر
mmaroosi
جدید
جدید
پست: 76
تاریخ عضویت: 07 می 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

Reويژه پذيرفته شدگان مرحله اول آزمون دكترا

پست توسط mmaroosi »

سلام مجدد


ضمن عرض تبريك به پذيرفته شدگان مرحله اول بدينوسيله آمادگي خود را جهت مشاوره خصوصي اعلام مي نمايييم

علت مشاوره خصوصي بدين خاطر است كه عموما داوطلبان مرحله اول تمايلي به بيان عمومي سوالات خود ندارند زيرا براي اخذ مشاوره در اين مرحله نياز به برخي اطلاعات مي باشد كه چنان كه افتد و داني افراد داوطلب تمايلي به بيان عمومي ان ندارند!
دانشجوي دكتراي تخصصي مهندسي بهداشت محيط
دانشگاه علوم پزشكي تهران
ارسال پست

بازگشت به “اخبار انجمن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان