لطفا راهنمایی کنید

در این انجمن به پیشنهادات در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
habibk
جدید
جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2012 11:46
تماس:

لطفا راهنمایی کنید

پست توسط habibk »

سلام و عرضه خسته نباشید خدمت دوستان و مسولان
من تازه وارد این سایت شدم و میخوام عضو ویژه بشم اما چه امکاناتی داره؟من مقالاتی راجع به اقتصاد اسلامی,محیط زیست و صنایع و اقتصاد سیاسی میخوام هست تو این سایت؟
یه کم هم عجله دارم یعنی تا قبل از سه شنبه میخوام یه تحقیق دانشجویی هست ممنون میشم کمک کنید یا لینکی بدید اگه اینجا این موضوعات نیست.
ممنون میشم کمک کنید تصویر
نمایه کاربر
mjsadeh
حرفه ای
حرفه ای
پست: 438
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2010 00:00
حالت من: Mashghool
محل اقامت: سمنان
تماس:

Re: لطفا راهنمایی کنید

پست توسط mjsadeh »

[JUSTIFY]
habibk نوشته شده:سلام و عرضه خسته نباشید خدمت دوستان و مسولان[/JUSTIFY][JUSTIFY]من تازه وارد این سایت شدم و میخوام عضو ویژه بشم اما چه امکاناتی داره؟من مقالاتی راجع به اقتصاد اسلامی,محیط زیست و صنایع و اقتصاد سیاسی میخوام هست تو این سایت؟[/JUSTIFY][JUSTIFY]یه کم هم عجله دارم یعنی تا قبل از سه شنبه میخوام یه تحقیق دانشجویی هست ممنون میشم کمک کنید یا لینکی بدید اگه اینجا این موضوعات نیست.[/JUSTIFY][JUSTIFY]ممنون میشم کمک کنید تصویر
[/JUSTIFY][JUSTIFY]با عرض سلام و خوش آمدگویی به شما دوست عزیز[/JUSTIFY][JUSTIFY]مقالات بسیاری در باب موضوعات زیست محیطی در این سایت موجود می باشد. مستدعی است در قسمت بالای صفحه اصلی سایت موضوع مد نظر خود را search نموده و مقالات مد نظر خود را دانلود نمایید. (به یاد داشته باشید دسترسی به اکثر مقالات سایت مستلزم داشتن عضویت ویژه می باشد.)[/JUSTIFY][JUSTIFY]موفق باشیدتصویر[/JUSTIFY]
ارسال پست

بازگشت به “نظام مشارکت انجمن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان