جزوات مهندسی بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست

در این انجمن به ارشد بهداشت محیط در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
rose3
جدید
جدید
پست: 3
تاریخ عضویت: 15 ژوئن 2010 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: زاهدان
تماس:

جزوات مهندسی بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست

پست توسط rose3 »

سری کامل جزوات مهندسی بهداشت

ایمیل تبلیغاتی حذف شد
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: جزوات مهندسی بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست

پست توسط naderloo »

ابراهیمی نوشته شده:
با سلام و احترام مجدد ازاینکه به سوالات من پاسخ دادیدونیزازاظهارلطف شما بسیارسپاسگزارم.در واقع من منتظردریافت پاسخ سوالم در ای-میلم بودم که اشباع از اخبار سایت شما می باشد.اما با گذشت چندهفته ناامید شدم تا به طور تصادفی مطلب پاسخ را مشاهده کردم والبته قیافه من در آن لحظه دیدنی بود. ازآن تاریخ سه اتفاق خوشایند انگیزه مرا برای شرکت مجدد در آزمون برانگیخته است: 1-حذف سهمیه کارمندی در ارشد علوم پزشکی 2-افزایش پذیرش 3-آشنایی با موسسات فعال در زمینه چاپ جزوات ارشد بهداشت محیط که هرسه سبب تصمیم قاطع من جهت شرکت مجدد در کنکور ارشد گردیده است.حال خواهشمندم مرا در انتخاب جزوات بهتر (با توجه به قیمت های بالای آنها)راهنمایی فرمایید. در حال حاضر2موسسه درتبلیغات اینترنتی خود مدعی فروش جزوات رتبه های اول آزمون های قبلی می باشند:موسسه فرهنگ گسترنخبگان (گیلان) و موسسه سنا(تهران) لطفا مرا در انتخاب جزوات بهتر راهنمایی کنید. منتظرراهنمایی شما هستم باتشکر


جناب ابراهیمی در ایمیل ارسالی فوق و در خصوص جزوات رشته های مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست به قیمت بالای این جزوات اشاره کردند که متاسفانه طی بررسی انجام شده خیلی از موسسات رسمی و غیر رسمی با جمع آوری جزوات فوق الذکر و به سادگی هزینه های هنگفتی در ازای آن طلب میکنند لذا پیشنهاد میکنم که کلیه دوستان و اعضاء سایت که در حال حاضر مشغول تحصیل هستند جزوات خودشان را در این پست برای دیگران به اشتراک بگذارند تا منبع غنی و رایگانی در اختیار همه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در مقاطع بالاتر بوجود آید، البته بنده با جزوات و ... چندان موافق نیستم ولی واقعیت این است که در حال حاضر بسیاری از این جزوات منبع و رفرنس سوالات کارشناسی ارشد رشته های مختلف مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست هستند.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
karimi_l
جدید
جدید
پست: 9
تاریخ عضویت: 29 نوامبر 2010 00:00
تماس:

Re: جزوات مهندسی بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست

پست توسط karimi_l »

[LEFT]salam.vagat be kheir.jahate tahiye jozve ,be adrese zir morajee konid.fagat be geimate copy mibashad. daneshgahe tehran,janbe kakhe sabz(daneshkadeye behdasht) ,1sakhtemane 2tabage hast ke roberoye abnema mibashad.entesharati dar zir zamin ast.agaye tahery bayad bashan.agar eshtebah nakonam.hameye jozvehaye reshtamono az asre yakhbandan ta konon ra darand!!!!!!!!movafag bashid.man daneshjoye arshade bahdashte mohit,daneshgahe tehran hastam,soali dashtid dar khedmatam.mibakhshid majbor shodam finglish type konam.[/LEFT]
[LEFT] ba ehteram.[/LEFT]
[LEFT]karimi[/LEFT]
نمایه کاربر
nad
آماتور
آماتور
پست: 132
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2009 00:00

جزوه درسي مکانيک سيالات

پست توسط nad »

سلام خیلی خوب هست و خوشبخت هستم که اولین جزوه رو ارسال کنم.
تشکر یادتون نره؟




[JUSTIFY]
اين متن، جزوه درسي مکانيک سيالات بوده که براي استفاده دانشجويان اولين بار در نيم سال اول سال ۸۸ تهيه شده است. عل يرغم تلاش فراوان جهت جلوگيري از خطا و اشتباه، متن حاضر - تحصيلي ۸۷ خالی از اغلاط چاپي، ترسيمي و احيانًا محاسباتي مفهومي نميباشد، که اميد است با راهنمايي دانشجويان محترم تصحيح گردد. در ادامه لازم به ذکر است که در تهيه اين جزوه، از جزوه درسي مکانيک سيالات دانشکده فني دانشگاه تهران، که توسط استاد ارجمندم جناب آقاي دکتر محمد علي بني هاشمي نگاشته شده، بهره فراواني برده شده است.[/JUSTIFY]رمز عبور طبق روال سایت موژ www.mozh.org است.
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
rdaenv
جدید
جدید
پست: 57
تاریخ عضویت: 01 دسامبر 2010 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: ابادان
تماس:

Re: جزوات مهندسی بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست

پست توسط rdaenv »

سلام .
من لينك جزوات مهندسي بهداشت رو پيدا نمي كنم . لطفا راهنمايي كنيد. با سپاس فراوان تصویر
ارسال پست

بازگشت به “ارشد بهداشت محیط”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان