اولین دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سلامت فارغ التحصیل شد

در این انجمن به کارشناسی ارشد در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

اولین دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سلامت فارغ التحصیل شد

پست توسط naderloo »

به گزارش خبرگزاری مهر، غزاله اتحادیه که به همراه ۵ دانشجوی دیگر، اولین ورودی های کارشناسی ارشد رشته مهندسی سلامت کشور را تشکیل می دهد پس از چهار نیم سال تحصیلی، موفق به دفاع از پایان نامه خود با موضوع «مدل سازی ریاضی رشد تومور سرطانی» شد.

این فارغ التحصیل با بيان اينكه مهندسی سلامت یک رشته جدید میان رشته ای به شمار می آید، اظهار داشت: در اين رشته تحصيلی از اصول مهندسی صنایع در پيشبرد عملكرد سیستم های بهداشتی و سلامت استفاده می شود.

اتحادیه که تحصیلات کارشناسی خود را در گرایش تحلیل سیستم رشته مهندسی صنایع گذارنده است، افزود: در رشته مهندسی سلامت، تکنیک های رشته مهندسی صنایع که به منظور بهینه سازی عملکرد سیستم ها به لحاظ هزینه و زمان به کار می رود در سیستم های بهداشتی، بیمارستانی و مرتبط با مقوله سلامت به کار گرفته می شود.

وی درباره موضوع پایان نامه خود گفت: در این تحقیقات از تکنیک چندعاملی و شبیه سازی استفاده شده به این ترتیب که تومور سرطانی به منزله یک سیستم درنظر گرفته شد و پس از شبیه سازی خروجی تومور به دست آمد.

به گفته وی، از طریق شبیه سازی تومور سرطانی، پیش بینی رفتار این تومورها در بدن امکان پذیر می شود که می تواند برای درمان انواع سرطان ها کاربرد داشته باشد.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
dostar
پیشرفته
پیشرفته
پست: 362
تاریخ عضویت: 16 می 2013 11:13
حالت من: Badhal
تماس:

Re: اولین دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سلامت فارغ التحصیل شد

پست توسط dostar »

واقعا خسته نباشند, خیلی جالب بود. تصویر
ارسال پست

بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان