درخواست مشاوره در مورد ارشد مدیریتHSE

در این انجمن به ارشد HSE در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.
ارسال پست
نمایه کاربر
aref98
جدید
جدید
پست: 0
تاریخ عضویت: 10 دسامبر 2015 09:18
تماس:

درخواست مشاوره در مورد ارشد مدیریتHSE

پست توسط aref98 »

سلام
بنده فارغ التحصیل مهندسی مکانیک هستم و تازه دفترچه اعزام به خدمت رو پست کردم و از بخت ما تاریخ اعزام اومده به اول تیر ماه سال بعد!
دوستان و آشنایانی دارم که بهداشت محیط خونده و مشغل به کار هستن، با مشاوره های اوناها که به شکل قانع کننده ای از رشته ی HSE گفته و از بازار کارش تعریف کردن به صورت نسبی تصمیم گرفتم تو این مدتی که برای خدمت سربازی فرصت دارم جزواتی رو تهیه کنم و برای ارشدِ HSEمطالعه کنم.
حالا از دوستان دیگه ای که تحصیلات و یا اطلاعاتی در این زمینه دارن درخواست کمک و مشاوره دارم.
اول این که تو لیست درسهای شناور سازمان سنجش درسی از مجموعه محیط زیست به اسم مدیریت محیط زیست هست و چیزی در مورد HSE جلوش نوشته نشده ولی همین عنوان به شکل مدیریت محیط زیست(HSE) در دفترچه دانشگاه آزاد اومده که منابع هر دو رشته یکی هستن و اینکه در زیر مجموعه مهندسی شیمی هم رشته ای به نام بهداشت ایمنی و محیط زیست اومده که هم در دفترچه سازمان سنجش و هم دانشگاه آزاد داخل پرانتز عبارت HSE قید شده.
خب سوالم این که تفاوت این دو رشته چه قدره؟(از زمین تا آسمون؟) قبولی در کدوم بهتره؟ و ظرفیت پذیرش در اونها چطوره؟ بازار کار کدوم بهتره؟

دوم این که ظرفیت روزانه چطوره؟ یعنی برای منی که می خوام تغییر رشته بدم از مهندسی و مدیریت بخونم چقدر شانس قبولی در دانشگاه های روزانه است؟

و اینکه آیا بازار کار این رشته همونطوری که بقیه میگن خوب هست؟( میدونم بازار کار برای مکانیک هم خوبه ولی می خوام شانسم رو با یک رشته ی دیگه ای افزایش بدم، البته در صورت قبولی طبیعتاً)

و آیا کارنامه ای از قبولی سالهای قبل دارید؟ چون گشتم و چیزی پیدا نکردم:(

عذر می خوام اگه طولانی شد(هرچند احساس می کنم خیلی سوالات دیگه ای هم بود که الان یادم نمیاد!!) ولی پیشاپیش دست اونایی که وقت می ذارن می خونن و کمک می کنن رو می بوسم!!:)
ارسال پست

بازگشت به “ارشد HSE”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان